HURBANOVO. Tretí ročník DOD sa niesol v pravej festivalovej atmosfére pri dobrej klobáske a pohári piva.
„Naše výrobky väčšinou prinášame zákazníkom. Deň otvorených dverí organizujeme preto, aby sme zákazníkov priviedli k nám. Zároveň im chceme predstaviť proces výroby a našu spoločnosť,“ hovorí pre MY generálna riaditeľka Heinekenu Slovensko Door Plantenga.
Počas tretieho ročníka sa v prepočte vypilo rekordných viac ako 12-tisíc veľkých pív.
Aj si sami načapovali
Prehliadkovú trasu hurbanovského pivovaru absolvovalo v sprievode odborníkov z pivovaru vyše 2 500 ľudí. Uvideli, v čom sa pivo varí a ako funguje plniaca linka. Stretli sa s obchodným sládkom spoločnosti Karolom Francem, ktorý v Abecede pivára prezradil tajomstvá výroby piva, správnej starostlivosti a podávania zlatého moku. Kulinárska šou majstra kuchára s názvom Pivné zážitky dokázala, že dobré pivo nepatrí len do pohára, ale je aj skvelou ingredienciou v kuchyni.
Heineken Draughtmaster Martin Meliš ukázal návštevníkom pivovaru špeciálny holandský spôsob čapovania piva. Smelší adepti si načapovali pivo sami.
Nasadili si okuliare, v momente boli opití
Tradičné miesto má podpora striedmej konzumácie prostredníctvom aktivít programu Pite rozumne. Počas DOD spoločnosť odštartovala novú aktivitu s názvom Máš dosť rokov na to, aby si pil rozumne?
Mladí ľudia sa preto pri objednávke piva na podujatí museli preukázať občianskym preukazom. Plnoletí dostali náramok, aby sa nemuseli znova legitimovať.
Na hostí dozerali IQ hliadky policajtiek. Záujemcovia si mohli vyskúšať špeciálne okuliare simulujúce videnie pri hladine 1,3 promile alkoholu v krvi. O zábavu sa starali hudobné skupiny, headlinerom podujatia bol Desmod.
V detskej fun zóne sa vystriedalo približne tisíc detí. Podujatie sprevádzal moderátor Tomáš Karpel.
Autor: TS / VD